reklama

Novoročné predsavzatia

Je nový rok. Súčastne s ním prichádzaju nové predsavzatia. Aké budu, splniteľné a či nie Je to len na nás, nanašich myšlienkach, postojoch, názoroch. Ja osobne som znamenie Baran a ako je známe, zvyknem predsavzatia aj dodržať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Lenže toto nedokáže každý. Podaktorí mávajú veľmi slabú volu, a chuť nechcieť niečo dokázať. A to je chyba. Clovek by sa mal zaťať, a prinútiť sa niečo dokázať spravit. Ved na to je Nový rok a predsabzatia, aby sa dodržiavali. Lutujem ludí zo slabou voľou, žiadne vízie do budúcna ani nič.... prázdny život. Ja musím mať závazkov aspon 20, nedokázala by som žiť naprázdno.

Lesana Královičová

Lesana Královičová

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná ženská a budem písať o tom, čo mi napadne... Zoznam autorových rubrík:  LudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu