reklama

Pády, vzlety a osudy roka

Ani sa nenazdáme, budeme opať o rok starši, skúsenejší, vyspelejší. Je len na nás, ako si budúci rok zariadime, naplánujeme, vybudujeme. Všetko je v našich rukách. Rukách osudu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Moj rok bol veľmi úspešný. Teda z mojho pohľadu. Zažila som aj ked nie vlastným pričineným zlých a falošných ľudí, , zažila som aké to je, ked človeku zle poradia skúsené osoby v organizacii, kde som chodievala, zažila osm aj dopletených, domotaných ľudí. Ale zažila som aj radosť v podobe vydanej knihy, ktorá má pre mna hodnotu. A veľmi veľkú. A tento rok nám vláda naslubovala zbytočné sluby, ako slubotechna, zažili sme kadejaké rozchody, štrajky, kauzy Gorily. Celebritné vzývanie, pozývanie, náhľad do ich sveta. Zaujimavé obrázky prírody. Ukázali nám svoju stránku aj chudobní obyvatelia Europy, a musíme im pomáhať. Osobne tento rok bol jedným z najakčnejších rokov vobec. NaUčIL MA vážiť si hodnoty, ceny priateľstva, rozvíjať fantáziu, podporovat kreativitu. Dakujem každému roku že je, lebo každý je v niečom iný a lepší. Takže PF2013 

Lesana Královičová

Lesana Královičová

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná ženská a budem písať o tom, čo mi napadne... Zoznam autorových rubrík:  LudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu