reklama

Falošné priateľstvo

Dnes som zistila, že jedna moja kamaratka je falošná a prestala som ju mať rada ako človeka. A môže si za to sama svojím sprostým správaním.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Kedysi som ju mala rada ako človeka, a pomáhali sme si. Je invalidná a nepočujúca, zle artikuluje, a navyše má problémy s očami. Ale správa sa horšie ako malé decko. Zavesila sa do jednej retardovanej osoby, ťažko postihnutej, mentálnej a podľa mna aj duševne, a tvári sa, že je to jej najlepšia kamarátka. Je to niečo hrozné, že taketo osoby sa stretávajú. Táto moja kvázi falošná kamarátka ma pritom vysokú školu, je dost inteligentná, a celkom múdra. Ale má chovanie ako malé decko. Je mi s toho smutno, že aj takto sa može skončit kamaratstvo. Naozaj a mna si všíma, len ked niečo potrebuje, niečo chce.... na to som jej dobrá, ale inak na mna kašle zvysoka. Každý od nej bočí čo najdalej, kvoli jej sprostej povahe, robí sa múdrou, je rozmaznaná a nevie nič vybojovať do konca. Cudný človek, ale žial aj takí sú postihnutí ľudia.... zlí a čudní. 

Lesana Královičová

Lesana Královičová

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná ženská a budem písať o tom, čo mi napadne... Zoznam autorových rubrík:  LudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu