reklama

Obdobia

V živote prechádzame roznymi obdobiami, ktoré sú dobré aj zlé, priaznivé aj negatívne. Ja neviem, čo si mám o tom myslieť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja mam zvláštne obdobie.... raz sa darí, inokedy nie. A asi to tak má byť. To je fajn, podľa mna, zákonistosti prírody. Celkovo je svet zvláštny, stažuje sa na všetko a pritom má toho dostatok.

Lesana Královičová

Lesana Královičová

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná ženská a budem písať o tom, čo mi napadne... Zoznam autorových rubrík:  LudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu