reklama

Neštastné problémy zrelej duše

Som taká neštastná a neviem, čo mám robiť. Ak budem v tejto domácnosti ešte viac ako rok drbne mi. Som unavená z dvoch bytostí, ktoré so mnou zdieľaju domácnosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Som asi nevdačná, a viem o otm. Ale každý mladý odchádza z domu a ja sa musim škvariť pri mojich rodičoch, ktorí si myslia, že sú najdokonalejší z dokonalých, a pritom sú divní. Ani do posranej Kanady mi nedovolia isť, vraj nie su poeniaze a je to drahé. Prosim Vás... ked majú peniaze na každodenný chlast, tak majú prachy aj na tú Kanadu. Dúfam, že neskončím ako oni, lebo už mi z tohto života šibe. Celý den doma, jak invalid, len zakrnievam, nič nerobím, hádžem veci a nechutí mi jedávať. Som ozaj zrelá k psychyatrovi. Nevládzem.... ozaj nevládzem takýto život. Riešia si na mne svoje nevybudované komplexy a je to vidieť. Dúdam, že ja tak neskončím, lebo ako náhle som doma, šibe mi, najradšej som niekde preč.... daleko z domu. Prosim Vás, ak viete o nejakom dobrom psychologovi, poradte mi, alebo ako sa dostať z domu preč... aj do zahraničia aspon na mesiac, sem s návrhmi, všetko a každý uvítam, lebo už budúci rok by som sa chcela odstahovat. 

Lesana Královičová

Lesana Královičová

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná ženská a budem písať o tom, čo mi napadne... Zoznam autorových rubrík:  LudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu