reklama

I ked som postihnutá, baví ma žiť

Je to tak, život býva poetickým, či sa nám to páči alebo nie. Je na nás ako si ho zariadime, je to v našich vlastných rukách.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Zivot každého z nás báva ovplyvnený roznymi udalosťami, horšími, lepšími, jednoducho roznymi. Niektoré su lepšie, iné horšie, ale tak to býva asi všade. Ja som rada, že žijem, je veľa vecí, ktoré by som chcela ešte zažiť, vyskúšať, overiť si. A stretávať sa s inými ľudmi, chodiť na kultúrne podujatia a tak. Mne to dáva velmi veľa, mám rada kadejaké výstavy, koncerty vážnej hudby, opery. Som naozaj rada, že žijem i ked som postihnutá.... nemám toľko šancí ako by som chcela, a ako majú mnohí zdraví vrstovníci no i tak som rad, že žijem, a mám veľa možností. A za toto všetko vdačím Ježišovi i Márii, lebo keby nebolo ich, tak sa asi nedostanem, kam chcem, a mám život nanič. Som svojim sposobom veriaca a viera ma posúva dopredu, nebola som vždy veriacou, ale postupne som sa stala. A to mi pomohlo. 

Lesana Královičová

Lesana Královičová

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná ženská a budem písať o tom, čo mi napadne... Zoznam autorových rubrík:  LudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu