reklama

A tak sa z nás stali dospelí

Minuly tyzden sme mali stretávku zo základnej školy a bolo proste úžasne. Milé spomienky, vrelé privítania a najme dobrá nálada sa niesla počas celeho stretnutia

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Také stretnutia sú plné očakávania, kto čo povie, ktorej spolužiačke sa narodilo bábo a tak. My sme mali stretnutie po 15 rokoch a veru bolo na čo spomínať. Niektorí sa poženili, po vydávali a jedným slovom, ústa sa nám nezavreli pri spomienkach na našu krásnu školu. Až mi bolo clivo pri spomienke, ako sme spomínali, a akú sme dospelí. Na nepoznanie, a všetkým sa aj darí, na čo som hrdá. Táto stretávka bola vydarený kúsok mojho spoločenského života a som rada že som sa na nej podieľala. Dalo mi to vela. Dokázala som si, že viem organizovať stretávky aj ja a nie osm nejaký veľký riaditeľ podniku. Aj ked neprišli všetci, vačšina pozvanie prijala a ja som rada. Mám rada takéto akcie, sú spontánne a veľa sa na nich nasmejeme. A čudovala osm sa, ako sa s malých neposedných školákov veľmi rýchlo stali dospelí, ktorú uznávajú isté hodnoty a tradície. 

Lesana Královičová

Lesana Královičová

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná ženská a budem písať o tom, čo mi napadne... Zoznam autorových rubrík:  LudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu