reklama

Obavy

Ja mám takú trému a tak sa strašne bojím, že neviem čo robiť. Naozaj prežívam nepríjemné chvíle. Nepríjemné a krušné. Plné obáv a strachu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Idem hrať divadlo. A neviem ako dopadnem a skončím. Je to fakt že zodpovednosť a ja mám divný pocit. Určite nieťo pokazím, alebo tak. Vobec si neverím a to je asi chyba. Treba si veriť a ja sa stále len podcenujem.... a stále a stále. Ake zž sa to musí skončiť. Viem, že nejde o život, ale mne ide o vec podstatnú, vúznamnú a doležitú.

Lesana Královičová

Lesana Královičová

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná ženská a budem písať o tom, čo mi napadne... Zoznam autorových rubrík:  LudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu