reklama

Skrachované existencie

Sú to moji rodičia. Podivuhodné nálady ma dokážu doviezť do rozpakov. Keby som ja bola zdravá, nebola by som náladová ani alkoholička.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Och ako im nerozumiem.... sú starí, nervozni a divní.... Vylievajú si na mne zlosť, ako keby som ja bola príčinou ich rozkolu.... a prečo< Majú výčitky svedomia predo mnou< Majú mať aj prečo. Ja na nich nervnáí nie som a oni sú a stále prilievajú vodu do ohna. Ja ked budem stará taká nebudem.... nikdy. Majú masové myslenie ako každý zdravý občan, a pritom je im úplne jedno, že ja vnútorne trpím. Som príčinou ich hádok, ale toto sa skončí. Majú veľké problémy samy zo sebou, zo svjou náladou, a svojim myslením. Nechápem ich a nechcem ich pochopit, ich prostý, zmiešaný svet je veľmi vzdialený tomu mojmu. 

Lesana Královičová

Lesana Královičová

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná ženská a budem písať o tom, čo mi napadne... Zoznam autorových rubrík:  LudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu