reklama

Moja rodina

Zijem v rodine, ktorá si myslí,že je dokonalá. Ale nie je a ani nebude. Som z nich unavená. Cítm vo vzduchu negatívnu energiu, ktorá sa vznáša vesmírom. Pýtam sa často, prečo ja  Len Boh to vie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A pritom nie je. Stále sa súperia, pretekajú, pretvarujú a mne je čudné, za akou maskou sa schovávajú. Sú otrokmi svojej doby, konzumnej a spoločenskej, riešia dennodenne depresie, a som z nich nekontolovateľne unavené. Utapajú svoj žial v alkohole a myslia si, že s tým vyhrali ktovie akú cenu. Ubohosť. Do neba volajúca úbohosť. Pri podporovaní ma, mi síce držia palce, ale ako keby umelo..... nie prirodzene. Ćasto sa pýtam, prečo som sa musela narodiť a patriť k nim< Tak veľmi túžim odísť a nikdy sa s nimi nevidieť. .. som otvorená každej pomoci, hoci je to nesmierne ťažké. Mám depresie a viem, že je to

Lesana Královičová

Lesana Královičová

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná ženská a budem písať o tom, čo mi napadne... Zoznam autorových rubrík:  LudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu