reklama

Len tak

Len tak som  sa rozhodla nieco napísať, lebo som dlho nepísala. Tak to idem napraviť.  A myslím, že robím dobre, lebo písanie je moja slabosť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dosť mi to chýbalo. Za ten čas sa toho tooooooooooľko udialo. Konečne som sa dufam nastalo odhlasila s propoagovaneho facebooku, lebo je to vášen, ktorej sa nedá odolať. Bola som na Valentínskom pobyte, kde mi bolo perfektne, a cítila som sa rozmaznávaná, pohádala som sa s pár ludmi, vystriedalo sa kadejaké počasie, a život ide dalej.... 

Lesana Královičová

Lesana Královičová

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná ženská a budem písať o tom, čo mi napadne... Zoznam autorových rubrík:  LudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu