reklama

Divadlo

Bola som v divadle a bolo úžasné.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Divadlo mám veľmi rada, a odjakživa som jeho hostom. Je to priamy kontakt človeka s hercom, a dokáže nás pohltit. Mám ho radšej ako televízor, lebo v telke mi to príde také umelé a v divadle.... také silno prirodzené.

Divadlo nás formuje od počiatku. Najskôr v antike -Gréci mali amfiteatre, neskor aj v stredoveku v Taliansku sa vyvinula komédia del arte, kde boli štyri základné postavy. A potom to išlo samo od seba. Som rada, že existuje divadlo, lebo bez neho je človek prázdny.

Lesana Královičová

Lesana Královičová

Bloger 
  • Počet článkov:  72
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som obyčajná ženská a budem písať o tom, čo mi napadne... Zoznam autorových rubrík:  LudiaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu